poniedziałek, 4 lipca 2016

Bling Bling [Makear]

Dawno nie pisałam i prawdopodobnie wyszłam z wprawy.
Jak już obiecałam wam powrót do blogowania zdechła mi lustrzanka:D Zgodnie z staropolskim powiedzeniem JAK NIE UROK TO SRACZKA.
Tym razem nie mam już jak wymigać się od pisania, bo dorobiłam się już nowego Nikona, a raczej dostałam go dzięki wspaniałomyślności K. Ogólnie kiepsko idzie mi obsługa tego nowego sprzętu i nie do końca spłodzone nim zdjęcia mnie satysfakcjonują- ale to kwestia rozgryzania ustawień. Pentax był ze mną dość długo i wiedziałam gdzie go pogładzić by zrobić fajną fotę.


Ale wróćmy do tematu, bo już za daleko odbiegam od tego, czemu dziś zebrało mi się na napisanie nowego pościwa. Otóż nudzę się jak mops w pracy. I mam chęć pochwalić się nowym mani:D
Tym razem w roli głównej MAKEAR.pl S22 i 543.
No i dżeciory - bo kto bogatemu zabroni.






Jestem bardzo zadowolona z jakości tych hybryd, Właśnie robię pierwsze podrygi z Semilakiem i powiem wam, że przy Makear to jest to total Shit. Semilaki są jakieś słabo napigmentowane i mało trwałe. Makear trzyma się mojej płytki jak rzep psiego ogona. Jak mam wydać stacjonarnie 29 zł za Semilac i wnerwiać się na odprysk całego lakieru płatami po 2 dniach wolę już wydać te same pieniądze na Makearki.

Nie wiem czemu te hybrydy Semilac nie współpracują z moja płytką - już nawet tanie hybrydy z Allepaznokcie sprawdzają się u mnie lepiej.

Jestem ciekawa co myślicie o takim przeładowaniu dżetami na paznokciach i dodatku brokatowego lakieru. Mam teraz na paznokciach nowe mani i jak wrócę do domu z pracy też dla was je sfocę. Ogólnie chyba puszcze jeden duży post z tym co miałam ostatnimiczasy na pazurach. Bo takie rozdrabnianie się jakoś mnie drażni.

Jeśli znacie jakieś marki lakierów hybrydowych z którymi nie miałam styczności śmiało piszcie, chętnie poznam nowe marki i napiszę o nic kilka słów.

5 komentarzy:

  1. Mam bardzo dużo semilaców, jasne kolory rzeczywiście są słabo na pigmentowane, . banana potrzebuje 3 warstw a i tak ma tendencje do smug. ładne połączenie kolorów i ozdób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja jakoś nie mogę przekonać się do semilac. spodziewałam się więcej, ale Agnieszka mi mówiła, że po zmianie formuły są gorsze. że przed były znacznie lepsze trwalsze.

      Usuń
  2. jak dla mnie za bardzo bling :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Brokat i te dodatki bardzo mi się spodobały :) A co do semilaców, ja od roku tylko na nich pracuje i jestem bardzo zadowolona, nigdy nie miałam problemów z odpryskami, może źle przygotowujesz płytkę paznokcia, niedokładnie ją odtłuszczasz itd. u mnie semilaci trzymają się do 20 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmatowiona i odtłuszczona jest. Inne trzymają się jak skała jakoś semilac mnie nie lubi. Albo na felerne sztuki trafiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem.
Każdy komentarz jest dla nas niezmiernie ważny
i napędzający do dalszego prowadzenia bloga.
Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.
Klaudia i Aga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...